יום שבת, 17 באפריל 2010

חוויות מחופשת פסח

ברצוני לספר לכם מה עשיתי בחופשת הפסח :
בפסח לפני כ 3 שבועות אמא רשמה אותי לקייטנה של מתנ"ס אחדות , שם הכרתי חברים חדשים
היתה פעילות במתנ"ס עצמו ויום אחד נסענו לחוות התוכים בכפר הס , ראיתי שם תוכי לבן עם כתר צהוב שהמדריך אמר לו לומר שלום ולרקוד , אז הוא עשה מה שאמרו לו וקיבל ממתק מהמדריך וגם ראינו אפרוח בוקע מהביצה . היה כיף
את ליל הסדר חגגתי עם המשפחה אצל דודה שלי אתי שגרה בניין לידי , מאוד נהניתי בליל הסדר , כי קראנו את האגדה מההתחלה ועד הסוף , שרנו שירים. מה שהתבעסתי בליל הסדר זה שלא החביאו את האפיקומן , לא היה מי שיחפס חוץ ממני . חבל .
בנוסף היה לי קצת עבור כי הכלבה שלנו ניקי מתה - אבא נסע עם סבתא להרדים את ניקי אצל הויטרינר בגלל שהיתה מבוגרת מאוד וחולה מאוד ולא רצו לתת לה לסבול .
שבוע אחר כך נסענו אני , אבא , ליאם סבתא ואפילו ויטה הצטרפה אלינו לתנו לחיות לחיות בהרצליה
ראינו שם כלבה לבנה יפה מאוד שקוראים לה בבט . וסבתא התלבטה אם לקחת אותה או את מייק - בסוף הוחלט על מייק
הוא כלב מסוג פינצר מעורב שאוהב אותי מאוד
הוא אוהב לרוץ, לנבוח ואפילו בחר פעמיים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה